Uvjeti upisa:
U skladu sa Zakonom o osobnoj Asistenciji (NN 71/23):
- Cjelovita kvalifikacija na razini 4.2 (kvalifikacije stečene završetkom srednjoškolskog obrazovanja u trajanju od četiri ili više godina)
- Iznimno cjelovita kvalifikacija na razini 4.1 (kvalifikacije stečene završetkom srednjoškolskog obrazovanja u trajanju od tri ili dužem od tri, a kraćem od četiri godine)
Kompetencije koje polaznik stječe završetkom programa:
- poticati učenika na samovrednovanje
- pomagati učeniku da ustraje u rješavanju zadataka
- poticati i pomagati u sudjelovanju u primjerenom programu tjelesno-zdravstvene kulture i izvanučioničke nastave prema uputama učitelja/nastavnika i nadležnoga školskog liječnika
- pružati tehničku potporu učeniku u čitanju, pisanju, računanju i izvođenju grafičkih radova
- usmjeravati pažnju učenika na upute vezane uz školske aktivnosti
- pružati potporu učeniku te ga poticati na samostalno korištenje pedagoško-didaktičkih pomagala i školske opreme sukladno mogućnostima
- pomagati učeniku da učestalije bude u interakciji s drugim učenicima u razredu
- poticati učenika na suradnju i pomagati u suradnji s ostalim učenicima
- po potrebi ponoviti pravila za rad i igru radi boljeg razumijevanja
- upozoravati učenika na štetnost i posljedice neprihvatljivih oblika ponašanja u skladu s uputama učitelja/nastavnika, koordinatora odnosno stručnog suradnika
- poticati i usmjeravati učenika na prihvatljive oblike ponašanja u skladu s uputama učitelja/nastavnika, koordinatora odnosno stručnog suradnika
- prilagoditi se komunikacijskim obrascima učenika
- poticati učenika na primjerenu komunikaciju s drugim učenicima u razredu odnosno u školi
- poznavati osnovna pravila rada škole
- poznavati osnovni djelokrug rada pojedinih radnika škole
- primjenjivati osnovne komunikacijske vještine
- u radu s učenikom postupati u skladu s programom rada
- primjenjivati propisane načine dokumentiranja svih oblika rada
- razmjenjivati informacije s učiteljem/nastavnikom, koordinatorom odnosno stručnim suradnikom s ciljem praćenja i unapređivanja rada s učenikom
- poznavati osnovne postupke pružanja prve pomoći
- prepoznati vršnjačko i druge oblike nasilja i primijeniti propisane postupke u slučajevima uočavanja nasilja
- primjenjivati posebne upute u odnosu na individualne zdravstvene potrebe učenika
- primjenjivati osnove pravilnog uzimanja hrane i pića učenika s različitim razvojnim teškoćama
- pružati potporu učeniku pri presvlačenju
- pružati potporu učeniku pri korištenju toaleta