Internetski marketing i brendiranje

HZZ vaučeri › Ekonomija i trgovina

Programo brazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje

UVJETI UPISA:

Cjelovita kvalifikacija na razini 4.2 (kvalifikacije stečene završetkom srednjoškolskog obrazovanja u trajanju od četiri ili više godina)

TRAJANJE PROGRAMA:

Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje provodi se redovitom nastavom u trajanju od 225 sati, uz mogućnost izvođenja programa na daljinu u realnom vremenu.

Ishodi učenja ostvaruju se dijelom vođenim procesom učenja i poučavanja u trajanju od 77 sati, dijelom učenjem temeljenom na radu u trajanju od 84 sata, a dijelom samostalnim aktivnostima polaznika u trajanju od  64 sata.

Učenje temeljeno na radu obuhvaća rješavanje problemskih situacija i izvršenje konkretnih radnih zadaća u simuliranim uvjetima.

KOMPETENCIJE KOJE SE STJEČU ZAVRŠETKOM PROGRAMA:

1.         razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga

2.         odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi

3.         pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti

4.         izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga

5.         pratiti učinak oglašavanja

6.         stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge

7.         pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji

8.         voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije

9.         samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija